מצילים את מועדון הג'אז מצפה רמון!!!

במשך 13 שנים פעל מועדון הג'אז מצפה רמון כמקום להופעות חיות, קיים באופן קבוע כ-200 אירועי מוזיקה בשנה והעניק אין ספור רגעי אושר לקהל, לאמנים שהופיעו בו ולקהילת מצפה רמון.
בשנתו ה-14, שנת הקורונה, הפעילות פסקה לחלוטין ואנחנו זקוקים לשיתוף הפעולה שלכם, על מנת שנוכל להחזיר את המוזיקה למועדון הג'אז.

בימים האחרונים פתחנו בקמפיין לגיוס המונים בהדסטארט.
אתם מוזמנים להיכנס לדף שלנו, להתעדכן, לרכוש מראש תשורות מדהימות שאנחנו מציעים, מכל הטוב שיש במצפה רמון ולעזור לנו להפיץ הלאה.

לדף שלנו בהדסטארט:

לחץ/י כאן

מי אנחנו?
מועדון הג'אז מצפה רמון, הוקם בשנת 2007 ביוזמתו של גדי לייברוק מנהל המועדון, כפרויקט קהילתי, שמטרתו ליצור מרכז מוזיקה פעיל ומשמעותי בלב המדבר, תוך ניצול היתרונות של מצפה רמון כמקום ליצירה – מרחב, שקט והשראה.
מועדון הג'אז הוא מהמקומות הבודדים במרחב הגדול בין באר שבע לאילת, שמקיים הופעות ואירועים מוזיקליים באופן קבוע במרבית ימי השבוע ולאורך שנים, לרווחת תושבי מצפה רמון, יישובי האזור והתיירים והמבקרים הרבים שמתארחים בישוב.

לאורך שנות פעילותו, המועדון השרה אווירה של בית, הן לאמנים והן לקהל.
האינטימיות והקירבה לקהל יצרו רגעי קסם רבים והופעות בלתי נשכחות, עם מוזיקאים מהארץ ומהעולם ובמגוון גדול של סגנונות. אירחנו אמנים מהשורה הראשונה כמו אהוד בנאי, שם טוב לוי, אחינועם ניני, שי צברי, אהובה עוזרי ועוד, לצד אמנים בתחילת דרכם.
המועדון שימש כבמה וכבית חם למוזיקאים מקומיים, בהופעות, בערבי במה פתוחה וג'אמים וכמקום לחזרות.
בנוסף, קיימנו תוכניות מוזיקה וקונצרטים מוסברים לילדי מצפה רמון.
מועדון הג'אז שימש גם כמרכז וכזרז להתפתחות פרויקטים בתחום המוזיקה, לילדים, נוער ומבוגרים במצפה רמון. ביניהם תוכנית 'סולמות', תוכנית 'מצוינגב', פסטיבל 'אינטימדבר', הקמה של אולפן הקלטות וחדרי חזרות.
גולת הכותרת של העשייה המוזיקלית במצפה רמון בשנים האחרונות, הייתה הקמה והפעלה של בית ספר ללימודי מוזיקה גבוהים במסלול ייחודי בן 3 שנים, בהנהלתו של המוזיקאי אהוד אטון. ביה"ס פועל זו השנה החמישית בהצלחה רבה.
החיבור בין ביה"ס למוזיקה למועדון הג'אז יצר שיתופי פעולה שהביאו לפריחה הן של המועדון והן של ביה"ס. מידי שבוע התקיימו הופעות של הסטודנטים והמורים, כיתות אמן עם מוזיקאים מהארץ ומהעולם ופסטיבלים לאורך השנה.
קהל חדש ומגוון התחיל להגיע למועדון. צעירים, מבוגרים, תושבי האזור וגם הרבה תיירים ומבקרים שהגיעו לחופשה במצפה רמון.
הרגשנו שאנחנו על הגל הנכון. אירוע רדף אירוע, אווירה של יצירה שהתגברה מיום ליום, תקציבים שתמכו בפעילות והרבה תוכניות וחלומות לעתיד.

בתחילת מרץ 2020 הכל נעצר בבת אחת.
ההופעות בוטלו, לימודי בית הספר עברו לזום, עובדים יצאו לחל"ת והמועדון נשאר שומם.
אחרי ההלם וחוסר הוודאות שנמשכו לאורך השנה, הגיע הזמן לחשוב ברצינות על היום שאחרי.
הסטודנטים למוזיקה החליטו שהם צריכים לעשות מעשה ולרתום את הקהילה לפרויקט גיוס זה, על מנת שיחד נחזיר את המוסיקה ואת הפעילות למועדון הג'אז האהוב.

מה אנחנו צריכים?
מועדון הג'אז אינו עסק פרטי, אלא פרויקט קהילתי שעבר גלגולים שונים ונהנה לאורך 14 שנותיו מתמיכות מקולות קוראים של גופים ומוסדות ומתמיכת המועצה המקומית.
תמיכות אלו אפשרו את אחזקת המבנה ואת קיום הפעילות. המועדון פעל בשנים האחרונות תחת המרכז הקהילתי במצפה רמון.
מצב חוסר הוודאות הכללי במדינה עצר תקציבים שעתידים היו להגיע והיו מיועדים לשיפוץ מבנה המועדון שכולל שיפוץ מערכת החשמל, הנגשה לנכים ושדרוג הציוד.
ללא הסדרת העניינים האלה לא נוכל לפתוח לחזור לפעילות.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקהילת תומכי מועדון הג'אז!
אנחנו מזמינים אתכם לחלום איתנו את העתיד.
אין מילים לתאר את הגעגועים למה שהיה ואנחנו מבטיחים שנחזור להופעות ולאווירה שהייתה ואף ליותר מזה…

חשבנו על תשורות לתומכים, כאלה שיזכירו לכולנו את האווירה המיוחדת של מצפה רמון.
בעלי עסקים ואנשים פרטיים ממצפה רמון התגייסו ותרמו מגוון גדול של תשורות מקסימות שתוכלו לאסוף במקום, לממש בביקור הבא שלכם במצפה רמון, או שיישלחו אליכם בדואר.
בעיקר נשמח אם תרכשו כרטיסים מראש להופעות העתידיות. צעד זה ימחיש עד כמה גדולה הדרישה לחזרתן של ההופעות החיות למועדון הג'אז מצפה רמון.

רק בזכותכן/ם נוכל להמשיך!
יחד נחזיר את המוזיקה למועדון הג'אז מצפה רמון

גיוס הכספים וניהול הפרויקט מתבצע ע"י עמותת 'מעבר' – עמותה לקידום המוזיקה והחינוך המוזיקלי במצפה רמון